edit button front end

More
6 years 23 hours ago #72536 by tonnick
Hello ! il semble que pour certains articles, il est impossible de les éditer depuis le frontend.
configuration générale : Buttons > Edit button > link to frontend
category configuration : Buttons > Edit button > link to frontend
item configuration : Buttons > Edit button > link to frontend

mias rien a faire, au lieu d'arriver sur la page d'edition de l'article, je suis redirigé vers la version joomla content de l'article au lieu de l'éditeur flexicontent

je peux fournir en prive un login/password pout tester.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 23 hours ago #72537 by tonnick
Replied by tonnick on topic edit button front end
il semble que la fonction edit marche avec des articles liés à des items de menu, mais les autres ne marchent pas.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 15 hours ago #72551 by micker
Replied by micker on topic edit button front end
Attention dans taz config generale tu a bien gerer que ton type est redirigé vers du flexi ? niveau edition aussi ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 15 hours ago - 6 years 15 hours ago #72552 by tonnick
Replied by tonnick on topic edit button front end
oui tout est sur flexi, ceci dit avec toutes les options est ce qeu j'en aurai manqué une qui ferait ca ? pourquoi je ne peux éditer en front que les articles qui sont liés à des items de menu ? curieux quand meme ?!
Last edit: 6 years 15 hours ago by tonnick.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #72559 by micker
Replied by micker on topic edit button front end
tes liens de menus vers les articles sont de type joomla ou flexi ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #72562 by tonnick
Replied by tonnick on topic edit button front end
tout est en flexi. Du coup, je viens de tester et je confirme que si je crée un menu non affiché et que je crée un item relié à la categorie des articles, la je peux éditer les articles depuis le frontend.
mais si j'ai des articles qui ne sont pas liés (directement ou via la categorie) à un item de menu, la fonction d'édition ne marche pas.
Serait-il possible de corriger cela, car je ne peux pas faire des menus cachés pour toutes mes categories !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.323 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline