Plugin recherche fonctione bizzarement

More
12 years 10 months ago #16000 by timot
oui, l'option de recherche est activé pour le champ description, donc ça ne vient pas de ce côté là...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #16003 by micker
essaie d'envoyer le resultat de tes tests a manu
flexicontent.org/forum/index.php ... memberlist
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #16899 by Pitou
Salut

Avez-vous obtenu des avancées sur ce problème ?
Je constate les mêmes soucis. Je rajoute que :

- Si on utilise le champ de recherche du flexi, situé dans la page qui affiche les catégories, la recherche ne porte que sur le titre.

- Si on utilise le champ de recherche natif de joomla (celui qui se situe dans le template du site, en haut ou en bas, à gauche ou droite selon le cas), la recherche porte sur le contenu, mais pas sur le titre.

Comment pouvons-nous bidouiller pour corriger cela et faire en sorte que la recherche de flexi porte sur les deux ?

Est-il possible d'utiliser le champ de recherche de joomla pour lancer une recherche flexi ?
Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #16938 by ggppdk
Hello,

1. If your template is overriding the com_search component, then test by temporarily renaming the folder

templates/yourtemplate/html/com_search

2. If you are joomfish and you are on different language the text of the article is replaced by joomfish. Test by temporarily disabling the joomla plugin:
System - Jfdatabase

Regards


-- Flexicontent is Free but involves a big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite having a long list of functions) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing with a 5-star...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #16946 by micker
Un nouveau système de recherche est en cour de dev avec un module de recherche avancer patience
;)

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #17010 by Pitou
Salut

j'ai chargé la version 1.5.5 r607 sur mon environnement de test en local.
Je n'ai pas vu de nouveau module de recherche avancé. Myker, tu parlais bien de ça ?

Une nouvelle fonction apparait sur les filtres, la recherche par tag :
Petit bug observé, si on est dans une catégorie bien précise, le filtre liste tous les tags présents dans toutes les catégories, et non dans la catégorie active. Du coup, la sélection du filtre ne renvoie pas de résultats, car l'article est dans une autre catégorie.
Vous confirmez ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.297 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline