Limitation de la langueur du titre

More
2 years 10 months ago #81321 by philippeg
Merci pour l'aide efficace mais je reviens sur une question : je n'ai pas du comprendre quelque chose : à quoi sert le paramètre dans catégorie / affichage / entête / information de la catégorie / taille maxi du titre des contenu : dans l'aide en ligne on a défini le nombre maxi de caractères qui peut être affiché dans le titre d'un item de la catégorie ?  Je  pensais que ce paramètre permettait justement de faire ce que fait le css; si ce n'est pas le cas a quoi sert il ?
cdt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 10 months ago #81324 by micker
c'est pour limiter la longeur dans la description de la catégorie dans certain template je pense (genre faq) car dans le code de grid ou blog il n'y a pas de reference a cette option

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

More
2 years 10 months ago #81327 by philippeg
Alors il y a une erreur car dans le commentaire d'aide on fait bien allusion aux ITEM et non pas à la description de la catégorie, ce commentaire est très clair ...si le commentaire est faux, c'est un bug ..
cdt

More
2 years 10 months ago #81328 by micker
surement un soucis de traduction

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.340 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline