masquer un module lors du passage en mode mise à jour

More
13 years 9 months ago #8962 by berneder
Bonjour à tous,

Pourriez vous m'indiquer comment masquer tous les modules en position right lorsque l'on passe en mode mise à jour d'un contenu flexicontent depuis le front end.

Merci par avance de votre réponse.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #8966 by micker
hello ca c'est pour joomla
tu creer un lien de soumission dans ton menu puis dans chaque module tu décoche visible pour toutes les pages et tu actives pour toutes tes pages sauf la page de soumission
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #8973 by berneder
Bonjour,

Je précise ma question,

Pourriez vous m'indiquer comment masquer tous les modules en position right lorsque l'on passe en mode mise à jour d'un contenu flexicontent depuis le front end

depuis l'icone mise à jour d'un article

et non pas celui disponible dans un module

Merci par avance de votre réponse

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 9 months ago #8981 by micker
c'est le seul moyen il faut cacher les modules un par un pour la page soumission par contre pour la page édition c'est pas possible

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.301 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline