Module et type de données

More
6 years 9 months ago #67960 by 2CPRESTA
Bonjour, je créé un annuaire qui contient 2 "types" : annonce (avec du texte etc....) et pub (juste une photo).
Chaque item (annonce ou pub) est lié à une ou plusieurs catégories (Alsace, etc)
Comment faire en sorte que, dans un module, seules les pub apparaissent ? En effet le contenu principal sera les annonces et en bordure les pubs assignées à chaque région / Catégorie.

Merci pour votre aide et bonne soirée !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 9 months ago #67966 by micker
Replied by micker on topic Module et type de données
dans le module universal content tu peus n'affiché qu'un certain type (onglet selection de contenus)

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 9 months ago #67977 by 2CPRESTA
Replied by 2CPRESTA on topic Module et type de données
Merci.... je me retrouve maintenant avec un carrousel ... mais les "controles" n'ont pas l'aire de fonctionner. Serait-il possible d'étudier ce couac ensemble vu que je débute sur Flexicontent ? A+

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.292 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline