Affichage des catégories puis des items

More
9 years 11 months ago #51086 by juansolos
Bonjour,
je cherche à afficher la liste des sous-catégories d'une catégorie puis au clic sur l'une d'elle le blog de la sous catégorie.

Je n'ai pas trouvé d'élément de menu me permettant d'afficher uniquement les sous catégories de la catégorie parente, j'ai donc utilisé le universal module (dans un article) pour lister les sous catégories. Cela est correct.
Cependant l'url de navigation n'est pas très bonne.
Sur la page qui liste les sous-catégories (un article avec le module universal) j'ai l'url de ce type : /mymenuitem/myitem

Si je clique sur une sous catégorie cela devient site-content/id-mysouscat puis si je clique sur un item dans cette sous catégorie site-content/id-mysouscat/id-myitem.

Comment puis avoir une url correct de la forme de la page des sous catégories donc /mymenuitem/myitem ou /mymenuitem/mysouscat/myitem?

Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 11 months ago #51097 by micker
a mon avis tu as besoins d'un composant de sef
sh404sef ou acesef

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

More
9 years 11 months ago #51107 by juansolos
Merci micker.

Mais avec Flexicontent qu'elle est la meilleur méthode pour faire un truc simple comme afficher les catégories puis au clic dessus, afficher les sous catégories (sans afficher les items) puis enfin afficher les items.
La solution avec le module n'est pas idéale je trouve.

J'ai du louper quelque chose

More
9 years 11 months ago #51109 by ggppdk
Hello

for displaying subcategories, with item title, image, description and linking,

you can set the parameter
item per page (# per page) to ZERO

- EITHER parameter in category configuration
- OR use a category menu item, and enable category configuration override (parameter) then also set --# per page-- parameter to ZERO

-- Flexicontent is Free but involves a big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite having a long list of functions) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing with a 5-star...

More
9 years 11 months ago #51415 by juansolos
Hi,
ok thank perfect

More
9 years 11 months ago #51431 by ggppdk
Hello

this behaviour is same as in Joomla category view too

-- Flexicontent is Free but involves a big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite having a long list of functions) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing with a 5-star...

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.386 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline