Publication depuis le backoffice [RESOLU]

More
13 years 5 months ago - 13 years 5 months ago #11563 by fredalva
Bonjour,

j'utilise flexicontent pour permettre aux visiteurs de soumettre leurs annonces.Depuis le back-office j'accède aux contenus à valider, mais je ne vois pas de lien pour publier le contenu directement.Ce qui m'oblige à revenir à la liste puis mettre en publication.Ai-je loupé quelque chose?
L'idéal serait de publier depuis le formulaire d'édition et d'afficher directement l'item suivant qui en attente de validation.
Last edit: 13 years 5 months ago by fredalva.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #11565 by micker
tu peus editer depuis ta liste des articles
fait un tri en fonction de l'etat, limite tes resultat a moins de 50 et tu pourra utiliser un script qui permet de changer l'etat d'un article sans devoir l'editer
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #11566 by fredalva
C'est ce que je fais en attendant, mais il faut bien pouvoir lire le contenu avant de la valider.Donc mettre en publication depuis la page d'édition me semble indispensable.Ou puis-je faire une proposition pour ajouter cette fonctionnalité dans une version future ?

Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #11571 by micker
en dessous du titre et de l'alias il y a ce que tu veus
etat bouillon etc ... non ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #11583 by fredalva
Oui, c'est ce que je cherchais.J'avais un problème sur mon site et ce menu n'apparaissait pas.
Maintenant c'est ok !


Merci à toi Micker

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #11585 by micker
de rien
edite ton pote et rajoute [résolu]
Merci

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.286 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline