Liste alphabetique

More
14 years 3 months ago #3036 by bsky92
Replied by bsky92 on topic Liste alphabetique
pour l'instant, j'ai désactivé, histoire de voir ce qui me convient le mieux .... mais on peut parier que mon SEF est mal paramétré ...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #4759 by vlester
Replied by vlester on topic Liste alphabetique
j'avais le même problème avec AceSef.
Comme je n'ai qu'une seule catégorie pour laquelle je souhaite faire apparaître l'index, je lui ai créé un template spécial dans lequel j'ai modifié le fichier "category_alpha.php" en ajoutant avant le # la partie de l'url qui se trouve après l'extension.

Exemple si l'url de la page de ma catégorie est :
wwww.monsite.fr/presentation/auteurs-du-site

ligne 23:
Code:
<a class="fc_alpha_index" href="presentation/auteurs-du-site#" onclick="document.getElementById('alpha_index').value='';document.getElementById('adminForm').submit();"><?php echo JText::_('FLEXI_ALL'); ?>
et
ligne 48 :
Code:
echo "<a class=\"fc_alpha_index\" href=\"presentation/auteurs-du-site#\" onclick=\"document.getElementById('alpha_index').value='".$letter."';document.getElementById('adminForm').submit();\">".strtoupper($letter)."";

Évidemment, si on a 100 catégories pour lesquelles on veut un index, ce ne sera pas la solution idéale...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #4760 by micker
Replied by micker on topic Liste alphabetique
oui moi aussi je ce soucis d'ordre aphla et ACESEF ...
si tu trouve une solution viable .. peut être dans le plugin de flexicontent pour acesef ?
a suivre

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.261 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline