Modification du champs vote

More
12 years 7 months ago #17894 by GamerLive
Bonjour à tous j'ai suivi le tuto complet pour passer les votes sur 10. www.flexicontent.org/forum/index.php?f=2...b_v=viewtopic#p10347

Celà me fait bien 10 étoiles de votes, la traduction fonctionne également et lorsque l'on vote tous se passe correctement seulement une fois que l'on actualise on s'aperçoit que celà multiplie les notes en dessous de 5 par 2 exemple je mets un 4 sur 10 à un document celà m'affiche bien 4/10 en étoile mais après actualisation j'ai un 8/10 sur ce document. :shock:

J'ai refait les modifications 2 fois sans trouver de changement. Besoin d'aide please :cry:

Portail communautaire sur l'univers des consoles Sony entièrement réalisé avec Flexicontent.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #17904 by micker
Replied by micker on topic Modification du champs vote
as tu posé la question sur le post ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #17906 by GamerLive
euh a j'ai pas osé car c'est un sujet qui a plus d'un an :?

Portail communautaire sur l'univers des consoles Sony entièrement réalisé avec Flexicontent.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #17914 by micker
Replied by micker on topic Modification du champs vote
essaye quand même pour avoir le retours de la personne qui a fait la modif

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.278 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline