Galerie UP qui n'apparait pas en position Bottom Tab 1

More
4 months 6 days ago #84794 by sorgina
Salut

J'ai un champ perso Textarea en position Bottom Tab 1 dans lequel j'ai mis une galerie avec une action UP. Mais la galerie n’apparaît pas :

 

J'ai mis le champ dans d'autres positions et c'est pareil. La galerie s'affiche seulement si je mets le champ dans la position Description. Ça ne vient donc pas de l'action de UP (dans le champ j'ai activé les plugins de contenu).

Joomla 4.4.1
FLEXIcontent 4.2.1

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 6 days ago #84795 by micker
hello dans ton champs il faut activer l'execution des plugins joomla

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 5 days ago #84797 by sorgina
Comme je le disais à la fin de mon message précédent c'est déjà activé. En plus ça fonctionne quand je suis en position Description.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 5 days ago #84798 by micker
Bizarre vérifie bien tes réglages car je connais des utilisateurs de UP et de flexi et j'ai pas eu de retour négatif
Essai un autre appel de UP dans un champs pour voir
Pour la description le champs a déjà l'exécution du plugin activer c'est pour ça que ça marche

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 4 days ago #84800 by sorgina
J'ai essayé avec trois autres actions de UP et c'est pareil. Par contre j'ai essayé aussi avec le plugin Snippets de Regular Labs et ça fonctionne !

Pour les réglages du champ concernant les plugins :
 

 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 months 4 days ago #84801 by micker
Si les autres plugin marchent c'est que c'est un soucis de up

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.288 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline