affichage sous forme de tableau

More
6 years 7 months ago #69421 by worcq43
pour voir si c'est possible d'aligner le titre et les autres champs www.newworcq.be/67-filmographiedans le tableau

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 7 months ago #69427 by micker
oui avec des css
Code:
.fc_item_title a { float: left; font-size: 14px; font-weight: bold; margin-left: 16px; margin-top: 29px; }
dans category.less
je te conseille de dupliqué le template

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 7 months ago #69428 by worcq43
j'ai dupliqué le template - j'ai ouvert le fichier via gestion des fichiers dans siteground - j'ai copié les lignes ci-dessus dans category.less - j'ai enregistré et je lance le site pour tester - je ne vois pas de modification
Je dois rater une étape - Quand je fais rouvrir, il semble pourtant avoir gardé les modifications.
Les lignes proposées viennent bien remplacer celles qui étaient avant. Après l'enregistrement dans siteground, je dois encore faire quelque chose?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 7 months ago #69429 by micker
pense a gere ton cache
tu n'as pas besoins d'editer les fichiers par siteground tu as une interface dans la gestion des template derniere onglet

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 7 months ago #69430 by worcq43
je pense comprendre un autre élément
dans le tableau la première colonne correspond au titre de la fiche et est cliquable, paramétré dans la catégorie
les colonnes suivantes sont initiées par le template flexicontent.
Je supprime l'affichage dans la catégorie alors le titre disparait
je mets le titre dans le template mais il n'est pas cliquable. c'est la situation actuelle que tu peux voir ici en www.newworcq.be/67-filmographie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 7 months ago #69431 by micker
oui se sont les css sur le a du titre qui décale faut creusé plus

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.575 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline